Besök av Prins Daniels Fellowship

Är du intresserad av att starta eget? Välkommen till en inspirationsföreläsning på campus Luleå om entreprenörskap med bland andra Prins Daniel.

Prins Daniels Fellowship besöker Luleå tekniska universitet för att inspirera fler unga att bli entreprenörer. Välkommen till en inspirationsföreläsning med H.K.H. Prins Daniel och entreprenörerna Erik Fjellborg, Quinix, Peg Söderberg, Moving Floor och David Kristensson, Northern Offshore Group.

Evenemanget vänder sig särskilt till studenter som är intresserade av entreprenörskap och innovation.

Ingen anmälan, först till kvarn gäller. Föreläsningen sänds även via Zoom.

Intresserad av att delta i ett rundabordsamtal?

Efter föreläsningen, kl. 09:50–10:20, är det ett rundabordssamtal om entreprenörskap tillsammans med prins Daniel och entreprenörerna. Är du intresserad av att delta? Anmäl ditt intresse. Begränsat antal platser.

Om Prins Daniels Fellowship

Prins Daniels Fellowship är ett initiativ som drivs av Kungl. Ingenjörsvetenskapsakademien (IVA) i samarbete med Prins Daniel och framstående entreprenörer och företagsledare. Prins Daniels Fellowship inspirerar unga till entreprenörskap och stöttar unga entreprenörer. Målsättningen är att skapa förutsättningar för att fler unga ska våga ta steget att starta eget och att främja utveckling och tillväxt hos unga entreprenörer.
Läs mer på prinsdanielsfellowship.se

in 47 minutes