Islossningen 2024

Hej avgångsstudenter!

Islossningen är en bankett där Luleå Studentkår under högtidliga former tackar studenterna för studietiden och ger studenterna en möjlighet att, under festliga former, avsluta sin studietid vid universitetet tillsammans med sina studiekamrater och familjer.

Islossningen planeras att äga rum den 17 maj på STUK. Du får ta med dig maximalt 3 anhöriga till banketten, ditt sällskap blir alltså maximalt 4 personer inklusive dig. Obs! Alla i ditt sällskap behöver vara över 18 år för att kunna delta. Klädkoden för kvällen är mörk kostym eller långklänning.

Biljettpriser:
Kårmedlem - 650 kr
Icke-kårmedlem - 910 kr

I biljettpriset ingår:
- Trerättersmiddag.
- Fördrink samt vin till maten (finns alkoholfritt alternativ)
- Underhållning

För att komma till anmälan, gå in här, den stänger den 19 april: https://forms.gle/qCWxzk34b8tBzm3X7

Har du några frågor eller funderingar är du mer än välkommen att kontakta projektledare@luleastudentkar.com

4 months ago
STUK
11, Universitetsvägen, Porsögården, Porsön, Luleå, Luleå kommun, Norrbottens län, 971 87, Sverige