Norrskensröj After Patry

Hur avslutar man Nolle-P på bästa sätt?Jo, genom att bjuda in LOAM och Cykel På Köpet för en dunder spelning.I samarbete med LTU, Luleå studentkår och Teknologkåren kör vi ett exklusivt student event. Gratis för kårmedlemmar och 50:- för studenter! Vi slår upp våra dörrar 21.30 för en kväll fylld med live musik enbart för er studenter!Då detta är ett student exklusivt event så kommer vi alltså inte släppa in andra än studenter.Pris:Kårmedlem 0:-Student 50:-Har man biljett till sittningen så behöver man inte köpa en till, går man däremot ut och ska in igen krävs det en biljett då utgång är lika med hemgång.Glöm inte fysisk id-handling.

Till Eventet

11 days ago
STUK
11, Universitetsvägen, Porsögården, Porsön, Luleå, Luleå kommun, Norrbottens län, 971 87, Sverige