LARV-PUB #8: Smartare än en Sjätteklassare

LARV välkomnar nya som etablerade studenter till höstens första LARV-PUB! Fredagen 27/9 kl. 18:00 är det dags igen för vår uppskattade pub. Underhållningen är återigen inspirerad av programmet "vem vet mest". Det blir en frågesport där temat är “Smartare än en sjätteklassare". Så samla kompisarna och kom och visa hur mycket ni kommer ihåg från grundskolan. Deltagare får först svara på ett antal utslagsfrågor och de tre finalisterna får sedan kriga på scen om titeln "störst hjärna på LTU". En biljett kostar 90kr och det finns endast ett begränsat antal platser så missa inte biljettsläppet! I biljetten ingår entré, ett unikt märke till din ovve, en huvudrätt samt en dryckesbiljett. För att släcka törsten så kan ni beställa kvällens LARV-drink från baren! OBS! Glöm inte att ta med ert LTU-kort och legitimation för att komma in på STUK. Biljettsläpp stänger den 20/9 12:00, så passa på att fixa biljett! Insläpp mellan 18:00 och 18:30. Specialkost anmäls i biljetten!

in 8 days
STUK
11, Universitetsvägen, Porsögården, Porsön, Luleå, Luleå kommun, Norrbottens län, 971 87, Sverige