DataLuddLan 2024

DataLuddLAN 2024

Välkommen till årets största och mest episka Student LAN – DataLuddLAN! Ett samarbete mellan studentföreningarna LUDD och Datasektionen. Vi bjuder in alla spelentusiaster till en helg fylld med spel, turneringar och gott sällskap!

Huvudevents

• League of Legends – Visa dina strategiska färdigheter och dominera Summoner’s Rift.

• Counter Strike 2 – Testa din precision och lagarbete i den senaste versionen av klassikern.

• Lethal Company – Vem överlever längst? Ta dig an den farliga världen tillsammans med hela LANet.

Mindre Events

• Minecraft – Sätt dina överlevnadsfärdigheter på prov i denna intensiva överlevnadskamp.

• Magic The Gathering – Bygg din bästa lek från grunden och utmana dina motståndare i denna intensiva draft-turnering.

• Mario Kart – Bevisa att du är snabbast i banan och ta hem pokalen!

• Super Smash Bros – Utmana dina vänner i detta ikoniska fighting-spel och visa vem som är den ultimata mästaren.

• PONG – Upplev den klassiska LUDD-traditionen och visa vem som har bäst reflexer.

Tid och Plats

• Datum: 27-29 september 2024

• Plats: Centrum Restaurangen, Luleå Tekniska Universitet

Kom ihåg att säkra din plats genom att anmäla dig via länken nedan. Platserna är begränsade, så vänta inte för länge!

Anmäl dig här!

Se till att ta med din egen dator, headset och allt du behöver för att kunna njuta av helgen till fullo. Vi ses där för en helg fylld med gaming, tävlingar och kul!

in 16 days
Centrumrestaurangen