Woodstuk Generations

Trubadurlaget presenterar Woodstuk Generations, en fullspäckad livekonsert med tolkningar av de bästa låtarna genom årtiondena! Oavsett om du gillar nya bangers eller äldre klassiker lovar vi att du inte kommer bli besviken - det kommer spelas nåt för alla! Den 10:e maj intar vi Ljusgårdens scen för att ge dig en kväll du sent kommer glömma. Vi ses då!

Biljettpriser vid förköp:

Kår: 130 kr

Icke kår: 160 kr

Icke student: 180 kr

Länk till biljetterna: linktr.ee/stuk_lulea

Trubadurlaget at STUK presents Woodstuk Generations, a spectacular event with live music, featuring songs ranging from recent bangers to classics of all genres. No matter your taste in music, you won’t be disappointed! May 10th is the date we conquer the Ljusgården stage to give you a night you won’t forget soon. See you then!

Pre purchase tickets:

Union: 130 kr

Non-Union: 160 kr

Non-student: 180 kr

Link to the tickets: linktr.ee/stuk_lulea

4 months ago
STUK
11, Universitetsvägen, Porsögården, Porsön, Luleå, Luleå kommun, Norrbottens län, 971 87, Sverige